dimarts, 28 d’octubre del 2008

en s'amusant


Gratumstudium es una web d'autoaprenentatge de llatí i/o de francès a través d'exercicis i de jocs on-line. Té els avantatges de l'autoaprenentatge, un dels més importants dels quals és que no et pots enfadar amb ningú que no siguis tu mateix. Això no obstant, no deixa de ser un recull (molt ben fet) del mateix que es podria fer amb paper. Suposo que encara estem experimentant en aquest camp. De fet, si s'hi arriba a trobar la fórmula correcta, els profes ja podem plegar.  
Una web que experimenta amb aquesta fórmula és la de learnexperiment.com on ens proposen aprendre una mica de "japonès" d'una forma que a classe no duraria ni dos minuts i en canvi per pantalla segur que us hi passeu una bona estona la mar d'entretinguts. No us servirà per llegir manga en la llengua original, però si reflexioneu una estoneta sobre el procediment, potser podreu millorar els vostres mètodes d'estudi (de les declinacions, per exemple).
De res.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola!!
Realment la web de japonès enganxa moltissim ! però tinc un problema, que em surt un símbol :円 (yen, cÃrculo)
I que posi el que posi, em fica que esta malament!! quina ràbia que tinc que fer?

Anònim ha dit...

Per segona vegada torno a ser jo!
Problema solucionat, el segon cop que he entrat a la web, m’ha ficat que era
Yen, Círculo, i ara ja puc avançar ^^
No entenc perquè abans m’ha sortit allò …. En fi.. coses de la tecnologia
Un petonet

Anònim ha dit...

Ei! encara no m'havia passat mai per aquí, però ja que l'irene m'ha ensenyat el joc aquell freaky de no disparar el gos me entretingut a passar-me'l mentre llegia un llibre de prehistòria, i és que fins i tot podem trobar-hi restes d'aquest llegat que ens precesdeix a tots nosltres com per exemple en forma de taxonomia animal, que va iniciar Carl von Linné. Qui deia que el llatí era una llengua morta??

Ferran Millan, desde l'ordinador de l'irene, a la facultat d'historia

xevi ha dit...

Doncs benvingut Ferran, des de la prehistòria!

Llegint, no val o del gosset! En tot cas, prova de fer el mateix amb la web de japonès, això sí que tindria mèrit!

Una abraçada!

Anònim ha dit...

Hola, Xevi que l'altre dia vas dir que et recordéssim que havies de posar no se que d'un goril.la i ancara és l'hora!

ahah, vagi bé!

Íngrid Aguiar

xevi ha dit...

Prova de mirar això:

http://www.youtube.com/watch?v=zaoVIfc3Rw4

Anònim ha dit...

vaig veure un video(no recordu on ni com es diu) senvlant però mésimpactant, ja que el que passava mel mig no era un "os" tan dissimulat kom aquí, que és de color negre, sinó una mosca( home disfracat de mosca, naturalment) ke es posava a ballar al mig de les persones... i no es podien confodre els colors, com aquí, que l'os era negre com els jugadors que NO haviem de mirar.


Eduard Batlle xD