divendres, 24 d’octubre del 2008

"No ho he pogut evitar"


 Quan a classe explico l'argument de qualsevol tragèdia, quan ja s'ha creat un clima, quan a les cares es reflecteix la catarsi... sempre hi ha algú que diu (o posa cara de dir): "doncs si s'hagués quedat quiet no hauria passat res" o "i quina falta els feia el velló d'or" o "si aquests dos no s'haguessin barallat..."
Alguna vegada he estat temptat d'explicar prèviament la faula de la granota i l'escorpí. No se si s'hauria entès millor. Ara, però, he trobat un joc que convida a la reflexió:


Si mateu el cadell no teniu pietat, i si arribeu al nivell 10 és que no teniu sang a les venes. 
En cert sentit, és tràgic.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

he arribat al nivell 3, i al veure que s'anava parant m'he cansat i li e futut un tret xD

Eduard batlle

xevi ha dit...

No ho has pogut evitar, oi?

Helena ha dit...

jo he passat l'11 i, al morir, ho he deixat correr... tot i així ja l'havia matat uns quants cops al nivell 1. aquí no hi ha catarsi.


HLF

Helena ha dit...

retiro el comentari anterior, m'he passat el joc: 11 min 43 sec

apali! que passeu un bon diumenge!

HLF

xevi ha dit...

Com que "al morir"? S'ha mort ell solet?
Segur que no hi ha catarsi? no serà que tu ets més de gats que de gossos?
De totes maneres, el nivell 11!!!! Que no tens exàmens?

Anònim ha dit...

Uaaaa, jo no he passat del nivell 5: no puc veure com el cadellet avança cap al sufriment etern i no estaliviar-li amb un tret...
També s'ha de dir que al nivell 4 he estat a punt de matar-lo perquè sí... Ah, i perquè em pensava qeu se m'havia penjat el PC (i l'instint bàsic és moure el ratolí), però no he caigut a la trampa.

I no, aquesta setmana no tenim examens (exceptuant el de grec, "claru genaru")

Job

xevi ha dit...

Quina poca paciència, Job!

Anònim ha dit...

Aquest cadellet s'asembla a la meva gossa xD

Gairabé no goso, però un xic de curiositat ma pogut i l'he disparat, hehe.

He arribat al nivell 2.

P.D:Qui sap, potser si els gossos tinguéssin el poder de disparar-nos a nosaltres..potser si que ho farien no?

Íngrid Aguiar

xevi ha dit...

Nivell 2, Íngrid?
O no s'hi assembla gaire o no t'estimes prou la teva gossa!

Anònim ha dit...

ahaha, d'estimar me l'estimo massa, el que ha passat, esque la curiositat ma pogut abans d'hora.

Ara que tinc tota la feina feta, he arribat al nivell 11.

Íngrid Aguiar

Anònim ha dit...

...al 2, no ho he pogut evitar XD.

No tinc ni ganes de saber què passa al final.

Per cert, la web dels símbols/signes japonesos m'ha enxat...MOOOOOOLT! XD
Molt bona...


siau! [RoGeR]